Ιδιαίτερη θέση στο πρόγραμμα εργασιών του 4ου Επιστημονικού Συνεδρίου της ΠΔΕ Κρήτης κατείχαν τα ευρωπαϊκά προγράμματα. Στη μεσημεριανή συνεδρία του Σαββάτου 21/5/2021 (15:00 – 17:00), παρουσιάστηκαν παραδείγματα επιτυχημένων ευρωπαϊκών σχεδίων Etwinning και Erasmus που έχουν υλοποιηθεί από σχολεία της Κρήτης καθώς και τα αποτελέσματα Ευρωπαϊκών Συμπράξεων, ανταλλαγής καλών πρακτικών και άλλων ευρωπαϊκών έργων από ερευνητικούς και πανεπιστημιακούς φορείς της Ελλάδας. Το απόγευμα πραγματοποιήθηκε συζήτηση σε στρογγυλό τραπέζι με τίτλο “Διδάσκοντας ευρωπαϊκές αξίες με το Erasmus : Δημοκρατία & συμπερίληψη, αειφορία και ψηφιακός μετασχηματισμός”, της οποίας προήδρευσε ο κ. Εμμανουήλ Καρτσωνάκης, Περιφερειακός Διευθυντής Κρήτης και συντόνισε η κ. Αρετή Βουράκη, υπεύθυνη για την προώθηση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων. Καταξιωμένοι ακαδημαϊκοί κι επιστήμονες από την Ελλάδα και την Κύπρο, συμμετείχαν σε έναν εποικοδομητικό διάλογο σχετικά με τις προτεραιότητες, τις προκλήσεις και τις προοπτικές των ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ στην νέα εποχή. Η κα Μαρία Ντανιέλα Μαρούδα, καθ. στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και πρόεδρος της ECRI (Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας) του Συμβουλίου της Ευρώπης, η κα Αραβέλλα Ζαχαρίου, Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη, ο κ. Πάνος Γρηγορίου και ο κ. Νικόλαος Βιδάκης καθηγητές στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου και Ελληνικό Πανεπιστήμιο Μεσογείου αντίστοιχα, εξέφρασαν πολύ γόνιμες ιδέες και ενημερώθηκαν επίσης για τα ευρωπαϊκά έργα σε εξέλιξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κρήτης, συγκεκριμένα Erasmus+ KA3 SAFER, Erasmus+ KA2 3D2ACT και IMMERSE Horizon 2020. Οι ομιλητές εξέφρασαν τις ιδέες τους για την υλοποίηση των erasmus με έμφαση στη συμπερίληψη, τη βιωσιμότητα και τον ρόλο του ευρωπαϊου πολίτη στην ψηφιακή εποχή της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας και των 3D Printing τεχνολογιών. Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε τις εργασίες του συνεδρίου https://4conf.pdekritis.gr/live/
Views: 6